Konkurencja na rynku energii we wszystkich obszarach, poza klientami indywidualnymi, jest już faktem mówi Krzysztof Zamasz, wiceprezes zarządu ds. handlowych Tauron Polska Energia.
Jak zaznacza Krzysztof Zamasz, celem nadrzędnym dla Grupy Tauron nie jest wzrost liczby klientów, lecz masy marży sprzedanej energii. Ważne by za wzrostem sprzedaży szedł wzrost masy marży.
A sprzedaż w Grupie rośnie. W pierwszym kwartale br. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży detalicznej energii elektrycznej o 7,7 proc. - z prawie 8,6 TWh w I kw. 2010 r. do ponad 9,2 TWh w I kw. 2011 r.
Udany dla Taurona był pod tym względem także rok 2010. Grupa zanotowała wówczas wzrost sprzedaży detalicznej energii elektrycznej o 12,8 proc. z 30,4 TWh w 2009 r. do 34,3 TWh w 2010 r. Zwiększony wolumen sprzedaży to efekt wzrostu popytu wśród istniejących odbiorców oraz pozyskanie nowych klientów.
- Prowadzimy aktywną działalność sprzedażową na terenie całego kraju, a walka o klienta biznesowego wymaga dużego zaangażowania. Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty - zapewnia Krzysztof Zamasz.
Jak podkreśla prezes Zamasz rynek klientów biznesowych jest już w pełni konkurencyjny, o pozyskaniu nowego klienta decydują najmniejsze kwoty.
Już w poniedziałek rozpocznie się Europejski Kongres Gospodarczy. Więcej informacji na temat EGK: http://www.eec2011.eu/agenda/
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: K. Zamasz, Tauron: Rośnie konkurencja na rynku energii