Klienci Energi płacący terminowo faktury za energię elektryczną od września br. mogą zbierać punkty i płacić nimi w największym w Polsce programie bonusowym Payback. Punktami można teraz opłacać także kolejne faktury za energię. Energa, jako pierwsza firma z branży energetycznej w Polsce, wdrożyła ten lojalnościowy program dla klientów indywidualnych.
Od września 2013 roku każdy klient indywidualny Energi korzystający z taryfy G i opłacający terminowo faktury za energię elektryczną może zbierać punkty w ramach największego programu partnerskiego w Polsce (wyjątkiem jest obszar toruński, gdzie program zacznie działać od 2014 roku). Za każde 2 zł terminowo opłaconej faktury, w części dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej, klient Energi otrzyma 1 punkt Payback. Zgromadzone punkty można wykorzystać na opłacenie kolejnych faktur za energię przy pomocy Płatności Online w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Punktami Payback można też płacić u wybranych partnerów, wymienić je na wiele atrakcyjnych nagród m.in. vouchery umożliwiające płatność za wybraną usługę lub zmniejszenie wartości rachunku. Punkty można także przekazać na rzecz programu Polskiej Akcji Humanitarnej – Pajacyk lub wymienić na mile Miles & More.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Klienci Energi mogą korzystać z programu Payback