PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Klienci Taurona kupili 5 mln energetycznych produktów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
15-11-2017 09:18 |  aktualizacja: 15-11-2017 10:57
Klienci Taurona kupili 5 mln energetycznych produktów

Tauron zapewnia, że zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe.

Fot. mat. pras.

Grupa Tauron otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Zmiany wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi marki.

  • Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w Tauronie już ponad 5 mln. produktów - to m.in. zakup energii elektrycznej i gazu oraz usługi serwisowej.
  • Tradycyjne punkty obsługi klienta Tauron przekształca w placówki o charakterze doradczo-sprzedażowym.
  • Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych.
Portfolio produktów obejmuje zarówno usługi serwisowe i specjalistyczne, jak i rozwiązania Smart Home. Pracownicy doradzają i pomagają klientom w dokonaniu indywidualnych wyborów dopasowanych do ich realnych potrzeb.

- Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w Tauronie już ponad 5 mln. różnych produktów. W biurach obsługi klienci zapoznają się z portfolio produktowym marki, a także przekazują nam swoje oczekiwania i opinie. Sześć nowych salonów powstało w lokalizacjach optymalnie uzupełniających dotychczasową sieć placówek - podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes  Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Obsłudze sprzyja wprowadzenie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwości elektronicznego zamawiania wizyt na konkretną porę dnia. Nowym rozwiązaniem jest też utworzenie wydzielonych stanowisk dla klientów z sektora małych i średnich firm.

Tauron zapewnia, że zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe.

Rozpoczęto od gruntownego remontu krakowskiej placówki przy ul. Śląskiej, którą oddano do użytku w październiku, w listopadzie z kolei otwarto nowe biuro obsługi w Limanowej. Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną trzy kolejne placówki: w Kluczborku, Jastrzębiu Zdroju i - po zmianie lokalizacji - w Rybniku, a w 2018 r. nowe punkty obsługi Taurona będą w Olkuszu, Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów.

Zmiany wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOKa. Od października br. Tauron wydłużył godziny pracy infolinii obsługowej i sprzedażowej oraz utworzył specjalną infolinię dedykowaną dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zmiany wdrażane są też w elektronicznej obsłudze. Użytkownicy e-BOK mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

TAURONPE [TPE]

kurs:

2.20 PLN -0.03 (-1.35%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 254 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

592 261 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 060 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.