Kolejny etap kampanii URE promującej rynek energii

Kolejny etap kampanii URE promującej rynek energii
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Rozpoczęła się druga, billboardowa odsłona kampanii informacyjnej Urzędu Regulacji Energetyki - „Masz wybór”. Plakaty z informacjami o zmianie sprzedawcy będą eksponowane do końca miesiąca w wielu polskich miastach.

16 września na ulicach polskich miast pojawiło 500 billboardów z logo Urzędu Regulacji Energetyki. Już w lipcu 2010 roku, podczas pierwszej odsłony kampanii, oglądaliśmy plakaty z wizualizacją hasła „Prąd to też towar”. O prawach do zmiany sprzedawcy informowały wesołe, bakłażanowe „puszki z prądem 220 V”. Teraz głównym bohaterem przekazu jest sam odbiorca.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kolejny etap kampanii URE promującej rynek energii

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!