XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

MG: 6 konsorcjów do negocjacji ws. kampanii o energetyce jądrowej

MG: 6 konsorcjów do negocjacji ws. kampanii o energetyce jądrowej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Resort gospodarki wyłonił sześć konsorcjów medialnych, z którymi w połowie listopada rozpocznie negocjacje cenowe dotyczące przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej - powiedział PAP szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński.

"W pierwszym etapie przetargu sprawdziliśmy doświadczenie firm w realizacji kampanii, w tym kampanii społecznych. W drugim etapie odbędą się negocjacje cenowe z firmami, które zdobyły największą liczbę punktów" - powiedział we wtorek Lewiński. Do przetargu stanęło 12 firm; oferty trzech odpadły z powodów formalnych, trzy otrzymały niższą punktację od wyłonionych.

Do negocjacji cenowych zaproszonych będzie 6 konsorcjów. Pierwsze z nich tworzą firmy: BBDO Warszawa Sp z o.o., Grupa Eskadra Sp z o.o. (Kraków) i Media Direction Sp z o.o. (Warszawa). Kolejne konsorcjum to dwie firmy z Poznania Afekt Agencja Reklamowa i Just.

Pozostałe 4 konsorcja są z Warszawy. Jedno składa się z firm: Profile Sp z o.o., DDB Warszawa Sp z o.o. oraz Easymedia Sp z o.o.; drugie - Partner of Promotion Sp z o.o., Migut Media S.A. i Maxus-Warszawa Sp z o.o.; trzecie - Grupa 66 Ogilvy, Mindshare Polska Sp. z o.o. oraz Communication Unlimited Sp. z o.o.; czwarte - Schulz & Friends Warszawa, Equinox Polska Sp. z o.o. i MDI Sp. z o.o.

Lewiński pytany przez PAP, kiedy resort wybierze realizatora kampanii, odparł: "mam nadzieję, że ten proces zakończy się do końca listopada". Zastrzegł, że zależy to m.in. od tego, czy firmy, których oferty zostały odrzucone, nie wniosą protestów.

Wcześniej resort planował przeznaczyć na kampanię informacyjną 22 mln zł do końca 2012 roku: w tym roku miało być wydane 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł rocznie. W tym roku - jak przyznał Lewiński - resort nie zdoła wydać wcześniej zakładanej kwoty na kampanię.

"Mam nadzieję, że chociaż część z tych środków (tegorocznych - PAP) zostanie sensownie alokowana (na kampanię - PAP). Jeśli nie - jest też inny cel związany z energetyką jądrową" - zauważył. Na tym etapie nie ujawnił jednak, jaki to cel.

Zgodnie ze zaktualizowanym przez resort gospodarki harmonogramem, pierwszy blok elektrowni jądrowej ma być uruchomiony w 2022 r. Polska Grupa Energetyczna planuje budowę dwóch elektrowni jądrowych w tej samej technologii o mocy ok. 3000 MW każda.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: MG: 6 konsorcjów do negocjacji ws. kampanii o energetyce jądrowej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!