Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii informacyjnej poświęconej energetyce jądrowej. Najkorzystniejszą ofertę w przetargu przedstawiło konsorcjum firm Partner of Promotion, Migut Media i Maxus-Warszawa. MG na kampanię planuje przeznaczyć ok. 22 mln zł.
Oferta konsorcjum, którego liderem jest Partner of Promotion, otrzymała 93,51 na 100 możliwych punktów. Złożyły się na nią kryteria ceny – 50 pkt i wartości merytorycznej oferty – 43,51 pkt. Oferta jest zgodna z treścią SIWZ, a zaproponowana cena mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Oferty pozostałych konsorcjów otrzymały następującą liczbę punktów: Profile, DDB Warszawa, Easymedia - 86,81 pkt; Afekt Agencja Reklamowa Arkadiusz
Grabek, Just - 79,96 pkt.; Testardo Gram, Grey Worldwide Warszawa - 79,35 pkt.
Zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych firmy, które nie zostały wybrane w przetargu mają 10 dni na złożenie odwołania.