PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe

Autor: wnp.pl (ICH)
22-02-2018 19:47 |  aktualizacja: 22-02-2018 20:17
PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe

PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które ma siedzibę w Lubartowie

Fot. mat. pras.

PGE Dystrybucja uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe, które non-stop przyjmuje i rejestruje zgłoszenia na numer alarmowy 991. Dzięki temu zgłaszanie awarii i przerw w dostawach energii elektrycznej stało się łatwiejsze niż wcześniej.

Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe (TCZ) działa od kilku dni. Teraz wszystkie wywołania numeru alarmowego 991 z obszaru działania PGE Dystrybucja kierowane są do konsultantów tego centrum z siedzibą w Lubartowie w woj. lubelskim.
Czytaj także: PGE Dystrybucja zautomatyzuje system zarządzania instalacjami prosumenckimi

Wcześniej połączenia klientów spółki na nr alarmowy 991 były obsługiwane lokalnie przez służby ruchu (dyspozytorów) zlokalizowane w 41 centrach dyspozytorskich na całym terenie działania PGE Dystrybucja.

- W ubiegłym roku przez Polskę przeszło wiele orkanów i wichur, czego skutkiem była zwiększona liczna awarii sieci energetycznej. W oczywisty sposób generowało to zwiększoną liczbę zgłoszeń od naszych klientów. Obecnie, dzięki Telefonicznemu Centrum Zgłoszeniowemu, przekazanie informacji o braku zasilania lub zaniku napięcia będzie bez wątpienia dużo szybsze i łatwiejsze – powiedział Wojciech Lutek, prezes zarządu PGE Dystrybucja.

Czytaj również: PSE i PGE Dystrybucja: prawie 400 mln zł dofinansowania na budowę i modernizację linii przesyłowych

Obecnie klienci PGE Dystrybucja dzwoniący na nr 991 w pierwszej kolejności obsługiwani będą przez system IVR (Interactive Voice Response) - system automatycznego informowania o występujących przerwach w dostawie energii elektrycznej.

System ten informuje również o planowym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych pracami planowymi) i przewidywanym czasie przywrócenia zasilania (w przypadku przerw spowodowanych awariami).

W razie potrzeby pilnego zgłoszenia zagrożenia życia bądź zdrowia klienci maja również możliwość wybrania bezpośredniego połączenia z konsultantem. Takie zgłoszenia, informuje spółka,  będą miały najwyższy priorytet, dzięki czemu czas oczekiwania na połączenie z konsultantem będzie ograniczony do minimum.

Obszar działania PGE Dystrybucja obejmuje około 40 proc. powierzchni Polski. Spółka według danych na koniec 2016 roku obsługiwała ponad 5,3 mln klientów. W 2017 roku firma dostarczyła odbiorcom, jeszcze według wstępnych informacji, około 35,3 TWh energii wobec 34,3 TWh w 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 873 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

582 764 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.