Polska Grupa Energetyczna chce osiągnąć 40 proc. udziału w polskim rynku detalicznym energii elektrycznej, czyli podobny poziom do posiadanych obecnie udziałów na rynku hurtowym.
Krzysztof Noga, dyrektor departamentu handlu PGE, już wcześniej zapowiadał, że swoją szczegółową ofertę dla rynku detalicznego spółka przedstawi 15 listopada, a jej głównym elementem będzie oferta łączona, na przykład na sprzedaż energii oraz dostępu do telefonii stacjonarnej.
- W przeciwieństwie do części innych dostawców, najpierw chcemy podpisać wszystkie umowy o dostępie do sieci przesyłowej, a dopiero w następnej kolejności przedstawić ofertę, tak aby potencjalni klienci mieli od razu możliwość podpisywania umów na dostawę energii - powiedział Krzysztof Noga.
Zapewnił, że do 15 listopada wszystkie te umowy powinny zostać podpisane. Przyznał jednak, że są z tym pewne problemy. - Każda taka umowa jest inna i każda wymaga indywidualnego oceny ryzyka - wyjaśnił.
Według niego, od połowy listopada uruchomiona zostanie specjalna infolinia oraz strona internetowa z informacjami o ofercie detalicznej PGE, o której szczegółów będzie można również dowiedzieć się w każdym z 84 biur obsługi klienta grupy na terenie całego kraju.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE liczy na 40 proc. w rynku detalicznym