Polska Grupa Energetyczna obserwuje niewielki przyrost liczby swoich klientów. Nie zamierza konkurować poprzez cenę, a poprzez świadczenie dodatkowych usług - poinformował PAP Marek Szostek, wiceprezes PGE.
Dodał, że klienci indywidualni jeszcze na małą skalę korzystają z możliwości zmiany sprzedawcy. Jego zdaniem dopiero uwolnienie rynku w zakresie taryfy G zwiększy konkurencję.
Szostek poinformował, że PGE nie zamierza konkurować poprzez cenę.
"Konkurowanie ceną donikąd nie prowadzi, ale mając świadomość jak wyczuleni na ten parametr są klienci taryfy A i B, Grupa PGE stara się w sposób racjonalny odnosić się do zachowań rynku w tym zakresie. Moim zdaniem niską ceną próbują pozyskiwać rynek małe firmy, które w niewielkich transzach kupują energię i oferując ją klientom w ten sposób próbują budować swój udział. Nie chcemy z nimi konkurować w ten sposób, my patrzymy na ten proces w kontekście średnio- a nawet długoterminowym. Przywiązujemy wagę do budowania relacji i współpracy z klientem na okres dłuższy niż 6 miesięcy. Proponujemy klientom w związku z tym wiele dodatkowych wartości, w postaci profesjonalnych usług: np. doradztwo, dodatkowe ubezpieczenie" - powiedział wiceprezes PGE.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE ma dodatni bilans przyrostu liczby klientów