PGE Obrót uruchamia call center

PGE Obrót uruchamia call center
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółka PGE Obrót uruchamia call center. Na razie mogą z niego korzystać tylko odbiorcy z woj. podlaskiego. Klienci z pozostałych województw, będą sukcesywnie włączani do systemu do końca 2013 r. Do tej pory z usług infolinii korzystali jedynie odbiorcy z woj. łódzkiego.

- Obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające. Dlatego zmieniamy się dla klienta. Nowy system sprawi, że do call center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju - mówi Alicja Rutkowska, wiceprezes zarządu PGE Obrót.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PGE Obrót uruchamia call center

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!