PGE Obrót uruchomiła w Warszawie Punkt Obsługi Klienta (POK). To pierwszy tego typu obiekt spółki w stolicy.
Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym Wileńska to tzw. wyspa, czyli otwarty i dostępny z każdej strony obiekt znajdujący się na środku pasażu. Klienci mogą w nim m.in. dopełnić wszelkich formalności związanych z podpisaniem umowy zakupu energii, zapoznać się z aktualnymi ofertami spółki oraz uzyskać informacje związane z licznikami przedpłatowymi.
W I półroczu 2013 inwestycje grupy PGE segmencie sprzedaży detalicznej wyniosły 3,8 mln zł wobec 2,2 mln zł w I półroczu 2012 i dotyczyły głównie nakładów na nowe lokalizacje i standaryzację biur obsługi klienta, teleinformatykę oraz zakup gotowych dóbr inwestycyjnych. W I półroczu 2013 sprzedaż energii do odbiorców końcowych wyniosła 17,84 TWh wobec 16,18 TWh w I półroczu 2012 i oznaczało to 10 proc. wzrost.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE Obrót uruchomiła pierwszy POK w Warszawie