Z punktu widzenia możliwości wprowadzania usług sprzedaży energii opartych na technologiach cyfrowych rynek gospodarstw domowych nie istnieje - mówi Mariusz Caliński, dyrektor ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu w Fortum.
- Mariusz Caliński uważa, że jeżeli proces zmian sprzedawcy zostałby uproszczony, to rynek by się ożywił, nawet w obecnych realiach. Podkreśla, że na polu digitalizacji zmiany sprzedawcy jest mnóstwo do zrobienia.
- Mariusz Caliński uważa, że dla poprawy funkcjonowania rynku konieczne jest także stworzenie jednej platformy wymiany informacji pomiarowych.
- Pozycja Fortum na polskim rynku sprzedaży detalicznej gazu to, jak informuje Mariusz Caliński, sprzedaż roczna ponad 3 TWh.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rynek prądu dla gospodarstw domowych. Stagnacja a nawet regres?