Siemens sprzedał efektywność za 100 mln zł

Siemens sprzedał efektywność za 100 mln zł
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Najważniejsze, żeby przejść od fazy obecnej, w której większość projektów jest kreowana przez firmy esco do normalnej sytuacji, że to klienci ogłaszają projekty. My niestety cały czas nie możemy przejść do fazy kreowania rynku przez klientów - ocenia Marek Tobiacelii, dyrektor działu efektywności energetycznej Siemens Sp. z o.o.

Rynek usług w zakresie poprawy efektywności energetycznej oceniany jest jako rozwojowy, ale nadal nie wykazuje cech dojrzałych rynków. Popyt na tego typu usługi jak się okazuje ciągle jest kreowany głównie przez firmy je świadczące, a nie przez klientów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Siemens sprzedał efektywność za 100 mln zł

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!