PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Smart Eco, nowa marka Energi, uczy racjonalnie użytkować energię

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
09-09-2010 11:36

Grupa Energa wprowadza na rynek innowacyjną markę Smart Eco. Klienci biznesowi i indywidualni będą mogli skorzystać z szeregu usług umożliwiających bardziej racjonalne użytkowanie energii, co przełoży się na korzyści dla środowiska naturalnego oraz obniżenie wydatków. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

Koncepcja marki, zawarta w haśle „3xE - Ekologia, Ekonomia, Efektywność", jest wynikiem nowoczesnego podejścia Energi do odbiorcy usług energetycznych. Celem wprowadzenia nowej linii produktowej jest umożliwienie konsumentom udziału w procesie racjonalnego zarządzania i wytwarzania energii - a więc przyjęcia postawy prosumenta, który z biernego odbiorcy usług staje się aktywnym uczestnikiem rynku energetycznego, dostarczycielem energii oraz współtwórcą oferty.
- Wprowadzając na rynek Smart Eco chcieliśmy nawiązać do światowego trendu, w którym odbiorca energii może nie tylko świadomie z niej korzystać, przyczyniając się do jej oszczędności i ograniczenia wysokości swoich rachunków, ale także włączyć się w proces jej wytwarzania. Z drugiej strony, wdrażając nowe, sprawniejsze i przyjazne środowisku technologie wytwarzania energii oraz nowe produkty dopasowane do potrzeb klientów budujemy innowacyjność Grupy Energa - podkreśla Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w Energa.

Oferta została zgrupowana w pakiety dedykowane konkretnym grupom klientów: dla odbiorców indywidualnych przygotowano pakiet Energetyczny Dom, a dla instytucjonalnych Energetyczne Osiedle, Energetyczną Firmę oraz Energetyczny Urząd. W ramach pakietów klienci mogą skorzystać z szerokiej gamy produktów, począwszy od Audytu SmartEco, poprzez Rozliczenia SmartEco, Technologię SmartEco (to m.in. turbiny wiatrowe, pompy ciepła i kolektory słoneczne) i Energię SmartEco, a skończywszy na Reklamie SmartEco. Proponowane produkty pozwalają na tańsze korzystanie (Energia) i zarządzanie energią (Audyt, Rozliczenia), jej wytwarzanie (Technologia), a nawet wykorzystywanie w promocji (Reklama).

Koncepcję stworzenia marki produktowej Smart Eco przygotował zespół marketingu Grupy Energa. Projekt graficzny logo wraz z identyfikacją wizualną zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

- Celem naszej agencji było wykreowanie logo, które prezentuje filozofię „smart eco". Efektem prac jest prosty w formie znak, który komunikuje gotowość Grupy Energa do rozwijania usług ekologicznych. Energa ma dla takich inicjatyw zawsze zielone światło, a nawet - trzy zielone światła symbolizujące ekologię, ekonomię i efektywność. Te intencje oddaje logo produktów Smart Eco - mówi Paweł Górka, Dyrektor Artystycznego agencji Dragon Rouge.

Wraz z wprowadzeniem na rynek oferty produktów Smart Eco, Energa zaplanowała kampanię wizerunkową. Ruszyła ona z początkiem września br. i będzie trwała miesiąc. Kampania została przygotowana przez agencję Martis wraz z Centrum Marketingu i Komunikacji Energa. Obejmuje zasięgiem zarówno media regionalne, jak i ogólnopolskie oraz internet. Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoorowa z ponad 300 billboardami rozwieszonymi w największych polskich miastach oraz specjalnie zaaranżowane pociągi InterCity. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy PanMedia Western.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 538 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

570 204 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 097 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.