- Wątpię, czy w dobie utrzymania zatwierdzania taryf sprzedawcy energii będą podejmowali zdecydowane i ostre działania marketingowe, których celem będzie pozyskanie licznych indywidualnych odbiorców - ocenia Marek Kulesa, dyrektor biura Towarzystwa Obrotu Energią.
Jego zdaniem, tam gdzie istnieje taryfowanie, tam rynek jest stłumiony prawie do zera.
W ocenie Marka Kulesy sprzedawcy energii mogą podejmować próby działań nakierowanych na pozyskanie odbiorców z innych grup, ale będą one z pewnością prowadzone na zdecydowanie mniejszą skalę niż w przypadku, gdyby zniesiony został obowiązek taryfowania dla wszystkich grup odbiorców.
- Małe i średnie przedsiębiorstwa, kiedy otrzymają nowe, wyższe rachunki za energię, być może zainteresują się szerszym skorzystaniem z rynku energii i możliwością zmiany sprzedawcy. W tej grupie odbiorców wiedza o rynku energii nadal jest dosyć znikoma. Aby zmienić sprzedawcę trzeba wpierw wiedzieć, że posiada się takie prawo - dodaje Marek Kulesa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sprzedawcy energii nie będą szukali nowych klientów