Polska Grupa Energetyczna prowadzi intensywne działania konsolidacyjne w celu poprawy efektywności w obszarze sprzedaży energii. Celem na 2010 rok jest zwiększenie udziału w rynku sprzedaży detalicznej - mówi Tomasz Zadroga, prezes PGE Polska Grupa Energetyczna.
- W 2009 roku obserwowaliśmy dynamiczny rozwój rynku detalicznego w segmencie klientów instytucjonalnych. Klienci biznesowi wykorzystują uwolnienie rynku i w pełni korzystają z mechanizmów rynkowych. Obecnie prowadzimy intensywne działania konsolidacyjne w Grupie Kapitałowej PGE, także w celu poprawy efektywności w obszarze sprzedaży. Pracujemy nad nowymi produktami i usługami tak, aby klienci mogli dostawać od nas wysokiej jakości obsługę i konkurencyjne ceny. Celem na 2010 rok jest zwiększenie udziału w rynku sprzedaży detalicznej - mówi Tomasz Zadroga, prezes PGE Polska Grupa Energetyczna.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: T. Zadroga: PGE chce zwiększyć ilość sprzedawanej energii odbiorcom końcowym