Nowy sprzedawca energii wchodzący na rynek musi jakoś konsumenta przekonać do zmiany upodobań. Jako nowy gracz na rynku energii elektrycznej mogę zaryzykować konkurencję cenową, ale przy tak niewielkiej marżowości, jaką mamy obecnie na naszym rynku, to jest strategia bardzo krótkoterminowa. Mogę zaryzykować nieuczciwością, ale jest to strategia mająca jeszcze krótsze nogi. Dlatego trzeba konkurować jakością - mówi Tomasz Zadroga, członek zarządu Polkomtel Business Development.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: T. Zadroga, Plus: niską ceną rynku energii się nie podbije