O tym, że warto było współpracować, świadczy bardzo atrakcyjny ekwiwalent medialny, który uzyskaliśmy dzięki realizacji tej umowy. Życzę innym sponsorom futbolu takich wyników - mówi Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR, Tauron Polska Energia.
Reklama jest dziś wszędzie. Często widzowie, słuchacze i czytelnicy dość nerwowo na nią reagują. Sponsoring jest alternatywą, która pozwala lepiej wykorzystać przeznaczone na promocję środki. Podstawowym kryterium oceny każdego projektu jest dla nas tzw. ekwiwalent reklamowy, czyli wyliczenie, ile wydalibyśmy na reklamy w czasie antenowym i na powierzchniach gazetowych, na których pisze się i mówi o naszej spółce i eksponuje nasze logo. Doświadczenie pokazuje, że sponsoring, zwłaszcza sportu, jest bardziej efektywny od reklamy, gdyż pozwala w wielu przypadkach na osiągnięcie ekwiwalentu wynoszącego kilkukrotność zainwestowanych środków. Wyliczenia ekwiwalentu prowadzone są dla nas przez specjalistyczną firmę zewnętrzną, a sprawozdania okresowe z działalności sponsoringowej opiniowane przez radę nadzorczą.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tauron zadowolony ze współpracy z Ruchem Chorzów