1 marca br. ruszyła kampania edukacyjna Vattenfall "PowerSaver". Celem akcji jest uświadomienie internautom, w jaki sposób mogą oszczędzać energię i jednocześnie pomóc chronić środowisko.
Kampania potrwa do 31 maja. W jej trakcie Vattenfall zamierza pokazać w widoczny i wymierny sposób, że jedna osoba może mieć wpływ na środowisko, a także - że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej.
Przez cały czas będzie można na bieżąco śledzić ilu internautów przyłączyło się do akcji oraz ile energii zaoszczędzili razem.
- Jeśli do akcji przyłączy się 20 tys. internautów, którzy przez czas trwania kampanii będą hibernować swoje komputery przez minimum 1 godzinę dziennie to pozwoli to zaoszczędzić 170 tysięcy kWh, co kosztuje ok. 60 tysięcy złotych – zapewnia Łukasz Zimnoch.
Za uzyskane oszczędności, jedna ze szkół w Polsce w nagrodę zostanie wyposażona w nowoczesny sprzęt multimedialny na potrzeby uczniów: komputery, kserokopiarki, rzutniki i inne pomoce edukacyjne. Nagrodę otrzyma szkoła z województwa, w którym internauci zaoszczędzą najwięcej energii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Vattenfall uczy internautów oszczędzać energię